Sven Ripa är min kompis!


Ja, det här gick ju bra. Jag som lovade så stort att jag skulle börja uppdatera oftare här på bloggen. Jag ska försöka bättra mig, men jag tror inte att ni har missat så mycket av mitt otroligt händelserika liv. Men jag har några punkter som jag skulle vilja dela med mig av:

ETT: Jag har skrivit 2 tentor och gjort en praktisk tenta sedan jag skrev här sist. Den praktiska tentan klarade jag galant! De andra två tentorna har jag inte fått reda på ännu men båda kändes bra. Enligt min EightBoll kommer jag fixa dom!

TVÅ: Jag & Malin har gått en massagekurs och det enda jag behöver göra nu för att bli Diplomerad massör är att göra 10 helkroppsmassager och en tenta! :-) Ångrar inte för en sekund att jag gick kursen! Säg bara till om ni vill bli knådade! ;-) 

TRE: Vissa personer i min omgivning förtjänar verkligen det bästa av det bästa! Jag försöker visa hur tacksam jag är men jag vet inte om budskapet går fram. Ingen kladdkaka i hela världen skulle kunna gottgöra er för det ni gör för mig, men det är tanken som räknas. Jag hoppas att ni förstår hur mycket ni betyder och att ni vet vilka ni är.


Winnerbäck den 12:e? Det är frågan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är ursäktad att du inte skrivit på ett tag :)

2009-11-26 @ 12:39:24
URL: http://lindaantonsson.blogg.se/
Postat av: K

Gå på Lars Winnerbäck! Har varit på konserten den var superbra!!!!=D

2009-11-29 @ 20:36:48
URL: http://kekkeskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0