8 april 2010.

Yes, äntligen fick jag min efterlängtade sovmorgon! Det var välbehövligt och jag känner mig som en helt ny människa idag. Sov dock inte så länge, men det räckte för att göra susen. Känner mig pigg och glad. Det är något speciellt med att komma hem till mamma och pappa tror jag! :-)
Idag är planen att träna lite läkemedelsräkning, gå promenad med mami, sola och ja..det var väl allt. Jag och Jocke hade tänkt att vi skulle hem hit och åka skidor nu innan snön smälter, men eftersom det regnar idag får jag nog vänta tills nästa vinter.
Imorgon är det jobbavslutning på fjället. Ska upp till Snögubben och äta fondue med ett gäng nötter. Men vad gör man inte för att få åka bandvagn med Nicole! ;-)
en av världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0