en helt vanlig söndag.

Kan meddela att Elinas och Jockes American pancakes igår blev G U D O M L I G A !
Har precis läst ut litteraturen om Läkemedelshantering och tycker att det känns helt okej inför tentan på tisdag ändå. Ska försöka skriva ner det allra viktigaste på datorn idag och finslipa på seminarieuppgiften som måste in senast onsdag. Tentan på torsdag har jag mer eller mindre lagt åt sidan och räknat med att jag kommer få göra om. Känns ändå som en omöjlighet att få 100% rätt på den tentan just nu, men det känns ändå helt okej. Jag måste ju ha någonting att göra i sommar också! ;)
.
Imorgon blir det sjukhuset igen och jag är lika pepp som vanligt. Jag, Jocke och Milla funderar på kollektivt självmord. ;)
.
Vet ni förresten att sjukhuset kostar cirka 8 miljoner/dag att driva? Ganska mycket pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0