GG GG GG GG = En massa G = MASSAGE!

Har precis kommit hem efter att ha skrivit tenta i Läkemedelshantering. Jag TROR att det kan ha gått vägen, men man vet aldrig. Det återstår att se! Tre veckors lååång väntan.. Om det skulle vara så att jag inte klarar den så gråter jag inte floder för det. Jag måste ju som sagt ha något att sysselsätta mig med i sommar, och jag tycker faktiskt att Läkemedelshatering är ganska intressant. Tentan på torsdag däremot, vet jag att jag kommer få skriva om både en och två gånger. Men även där känner jag mig helt lugn.
.
Idag ska jag unna mig lite ledig tid från böckerna och praktiken. Byta gardiner och pyssla lite här hemma står på schemat och ikväll blir det M A S S A G E ! Andra gången på fyra eller fem dagar. Inte illa! Men jag får inte glömma mig seminarieuppgift som måste in senast imorgon så helt ledig är man ju aldrig! ;-)
.
jag tror jag skrattar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0