Hey U! :)

Hejhallåhej!
Då var den andra tentan för den här veckan gjord och jag är riktigt nöjd med min insats. Jag vet att jag kommer bli underkänd, men oj vad jag var kung på alla uppgifter utom två! Klart över förväntan! Jag är glad för att det inte kändes så svårt som jag trodde att det skulle vara! :-)
.
Ikväll ska jag, Jocke och Milla på Mongolisk afton för att unna oss lite. Milla har pratat länge om hur oslagbart gott det är på det här stället så mina förväntningar är otroligt höga. Kommer jag bli besviken? Förmodligen.. Men det gör inget. Hur besviken kan man bli när det vankas Glassbuffé? Ja, du hörde rätt. Men den här gången är det inte buffé med lite tråkig mjukglass och två olika sorters strössel. Nejnej, den här gånger har Milla sagt att det är flera olika smaker med KULGLASS, många olika såser, strössel till en hel armé och MASSA GODIS!
Ungefär såhär har jag tänkt att det kommer se ut:
Nu blir det smarrig lunch innan det bär av mot Farbror blå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0