ruta ett?

Sitter och avnjuter en kopp kaffe tillsammans med Joakim och drar mig för att sätta igång med plugget. Har räknat ut att jag har FYRA tentor, FYRA reflektioner, TVÅ seminarier och TVÅ andra uppgifter de närmsta FYRA (!) VECKORNA. Kan ni fatta det? FYRA VECKOR! Plus att jag måste vara på sjukhuset 35 timmar i veckan för att få godkänt på Vfu:n. Tror lärarna att vi har fler timmar per dygn än vad dom har eller? Jag börjar nästan tro det.
.
Har blivit erbjuden två olika jobb i sommar. Jag som inte tänkt söka något jobb alls! Vet inte alls om jag ska ta dom eller inte. Just nu vill jag bara att det ska bli sommar så jag får vara lite ledig. Jag behöver verkligen det känner jag! Kluven..
You're on the top when I am low
As soon as you're fading I will grow
I don't like you, you don't like me
We're lacking energy
Yeah, we're lacking energy.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vad är det för jobb du blivit erbjuden?

2010-04-17 @ 00:24:25
Postat av: Cizzi.

Jag har blivit erbjuden att jobba natt på Skålmogården och på hemtjänsten där jag brukar vara. :)

2010-04-17 @ 09:26:41
URL: http://manmastevaratva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0