18 juni 2010.

Älskade, efterlängtade sommar!
Just nu finns det inte så mycket att klaga på. Är i Örebro just nu men åker hem till mami&papi idag. Har varit här i några dagar med Jocke och Elina och shoppat, bakat, motionerat och solat. Men vart tog den fina vädret vägen egentligen? Tänkte ta en promenad med Elina nu på morgonen men det regnade så vi sköt upp den till senare. Har hört att det ska bli kass väder i helgen också. Lite tråkigt eftersom det ska drickas vin i helgen!
Snart är det midsommar också och då bär det av till sommarstugan, det kommer bli grymt eftersom alla ska med. Och på måndag åker jag och Milla till Mora för lite shopping och mys, håller tummarna för lite sol. 
Måste ju förresten berätta att jag fick tårtan som jag lagt ut en bild på på bloggen av mami&papi på min födelsedag! :)
.
JAG ÄR GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0