Bocka av.

Uppe med tuppen för att försöka göra klart det individuella arbetet som måste vara klart imorgon. Känns skönt att den här veckan drar igång nu så jag kan börja bocka av från min lista. Veckan som var har varit så sjukt långsam och trög för att jag haft massor att göra, och också gjort väldigt mycket, men jag har inte kunnat stryka en enda grej från min lista för att allt händer den här veckan. Ska verkligen försöka att inte ta sommarlov i förväg, även om det känns som att jag redan gjort det. Ville börja packa väskorna som jag ska ha med hem redan för några dagar sedan, men vi åker ju inte hem förrän på fredag. Åh, gud vad jag längtar! :D
Nu har jag sett Alice i underlandet! Jag vet att jag är lite sent ute, men då ska ni veta att jag inte har sett Sagan om ringen eller Harry Potter-filmerna heller. Hur som helst så blev jag i alla fall besviken! Jag hade förväntat mig att det skulle vara lika färgglatt som i den tecknade versionen som jag förövrigt inte heller har sett! ;)
Typ såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0