Sommar, sommar, sommar!


WIIIEEHOOOOOOO!!
Sista dagen på Vfu´n avklarad, nu är det bara slutbedömningen kvar och jag tror att det kommer gå galant! Är faktiskt inte ett dugg orolig för den. Har ju varit rätt nere och tycker inte att det varit så roligt som jag ville på praktiken och har nästan bara velat att den ska ta slut. Men så igår när jag sade godnatt till mina patienter för sista gången blev jag nästan lite blöt i ögonvrån. När jag berättade att det var min sista dag fick jag höra så mycket fint av dom, vilken solstråle jag varit som kom till avdelningen och lyste upp stället, att jag alltid är glad, att jag varit en bra samarbetspartner, att dom kommer sakna mig och att dom önskar mig all lycka i framtiden! Förstå vilka komplimanger! Plötsligt så försvann allt det där som jag tyckte var lite småtråkigt och jag kände att jag skulle kunna börja jobba där redan imorgon! :-) Jag ska verkligen försöka ta åt mig av detta. Jag känner mig genast mer motiverad!
.
Har några tuffa veckor kvar i skolan, sen är det sommarlov och jag hoppas att den blir så bra som jag har tänkt. Skulle inte ens bli ledsen om det kommer lite regn i sommar. Har tänkt hela tiden att jag ska plugga så fort jag har en ledig stund i sommar, men jag vet att jag inte kommer göra det om det är fint väder. Men om det regnar finns det liksom inget annat att göra.
.
Nej, nu måste jag kila iväg till skolan för att träna på KTC med Elena. Ska sätta kateter, sond, träna injektioner, venprov, PVK och lite annat smått och gott tills examinationen på tisdag!
.
jag är glad!

Kommentarer
Postat av: millalill

synd att dom inte klämde fram det lite tidigare, så då hade du inte behövt ha ångest i fem veckor!! :)

men skönt att du ät glad hjärtat !

2010-05-09 @ 11:29:37
URL: http://millalill.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0