Om inte jag så vem ska tro på mig?

Sitter i detta nu och lyssna på Lene Marlins ljuva stämma och känner att allt är riktigt bra just nu. Den praktiska tentan är avklarad och jag tyckte att det kändes helt okej. Jag fick sätta kateter enligt steril rutin och ge in intramuskulär injektion. Skulle i alla fall få reda på resultatet i början av nästa vecka så vi får väl se hur det gick då. Nu är det bara att ta tag i nästa. Har ju tenta nu på fredag också, men efter det ska jag hem till mami&papi och bara ta det hur lugnt som helst. Börjar ny kurs på måndag och det innebär att jag kommer ha en hel helg utan att behöva plugga ett skit. Det var inte igår.. :) Plus att jag har sovmorgon fram tills på fredag!
.
Nu är det inte länge kvar tills det bär av. Försöker att inte tänka på det så mycket men det är inte så lätt. Hur ska detta gå? ;-)

Kommentarer
Postat av: nicole

Jag vill höra om resaaaan! show me the photos!!:)

2010-05-27 @ 00:03:39
URL: http://nicolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0