Du måste va blind, blind, blind, blind!

Hejhopp!
Har precis tagit en fika med Milla och Mary som jag inte träffat på hur länge som helst. Ett trevligt återseende! :) Nu är det bara att återgå till böckerna för än är det inte sommarlov! Men det är inte långt kvar nu så jag kämpar på in i det sista!
Funderar på om jag ska sluta blogga. Varför ska man egentligen sitta och skriva saker om sig själv så att andra kan läsa? Dom som behöver veta vad jag sysslar med och hur jag mår får veta det på annat håll i alla fall. Men det är ju ändå nått roligt med att blogga. Mm, det tåls att tänka på..

Elena skickade lite bilder på oss sen vi var på KTC och tränade. Enjoy!
Äntligen på väg!
Längtan bor i mina steg, jag förlänger mina steg.
Jag har lämnat allt som tynger mig,
På vägen hem till dig.
JAG VILL HA SOMMARLOV NU!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du ska fortsätta, och du ska göra det oftare så din käre bror har nåt att läsa sent om nätterna.

2010-05-29 @ 01:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0